مقایسه گلس برد سنپلاست با گلس برد پشت رنگ

مقایسه گلس برد سنپلاست با گلس برد پشت رنگ و پشت چاپ:

۱: گلس برد (وایت برد شیشه ای) سنپلاست :
وایت برد شیشه ای سنپلاست به نوعی ارزان ترین و قدیمی ترین نوع گلس برد میباشد که در قدیم بسیار پر فروش تر از حال بوده و کم کم طرفداران خود را از دست داده ولی بدلیل قیمت پایین همچنان هستند کسانی که به علت مشکلات اقتصادی این نوع وایت برد را در سبد خرید قرار میدهند….

وایت برد شیشه ای سنپلاست دارای معایب زیادی هست که بعد از نصب روی دیوار اساتید متوجه آن میشوند و اصلی‌ترین آن مات بودن بیش از حد و کدر بودن شیشه های سنپلاست است که باعث میشود متن نوشته شده توسط ماژیک به روی آن خیلی واضح دیده نشود، ضعف بعدی لک افتادن وایت برد شیشه ای سنپلاست هست که بعد از گذشت چند ماه پر از لک شده و زیبایی خود را از دست میدهد.ضعف بعدی رفلکس خیلی بالای آن است نسبت به تخته وایت برد شیشه ای های پشت رنگ و پشت چاپ…

ولی همانگونه اشاره کردیم تنها و مهمترین برتری آن نسبت به گلس برد چاپ دار قیمت خیلی پایینتر آن است

۲:گلس برد(وایت برد شیشه ای) چاپ دار:

در واقع باید گفت بهترین نوع وایت برد شیشه ای موجود در ایران است که کمترین رفلکس را در بین رقبا دارد و همین طور طول عمر بسیار بالایی دارد و همچنین نوشته ها بسیار واضح خوانده میشود و میتوان گفت تنها نکته منفی در مورد این نوع گلس برد ها قیمت بالای آن است

 

کاربرد گلس برد بیمارستان ها چیست؟

استفاده از گلس برد در بیمارستان‌ها نیز می‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی و آموزشی موثر برای پرسنل درمانی و بیماران به کار گرفته شود. برخی از کاربردهای این وایت بردها در بیمارستان‌ها عبارتند از:

 

  1. جلسات آموزشی و کنفرانس‌ها: وایت برد شیشه ای می‌تواند به عنوان یک سطح برای ارائه محتوا و اطلاعات در جلسات آموزشی برای پرسنل درمانی و کنفرانس‌های پزشکی استفاده شود. این ابزار می‌تواند به طور زنده تصاویر، نمودارها، تصاویر پزشکی و داده‌های دیگر را نمایش دهد.

 

  1. برنامه‌ریزی و جلسات توجیهی: پرسنل درمانی می‌توانند وایت برد شیشه ای را برای برنامه‌ریزی و جلسات توجیهی با بیماران استفاده کنند. این ابزار به آن‌ها امکان می‌دهد تا برنامه‌های درمانی، رژیم‌های دارویی و دیگر توصیه‌ها را به صورت واضح و قابل فهم برای بیماران نمایش دهند.

 

  1. تبلیغات و اطلاع‌رسانی: مانند گلس بردها، وایت برد های شیشه ای نیز می‌تواند برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی، اعلان‌ها و اطلاعات مرتبط با خدمات بیمارستان به کار رود.

 

  1. ارتباطات داخلی: وایت برد های شیشه ای همچنین می‌تواند به عنوان یک وسیله برای ارسال پیام‌های داخلی، اطلاعات و اعلان‌های مربوط به برنامه‌های داخلی بیمارستان استفاده شود.

 

با استفاده از این فناوری، بیمارستان‌ها می‌توانند ارتباطات داخلی خود را بهبود داده و به بیماران و پرسنل درمانی اطلاعات مفید و مهم را به شکلی واضح و قابل فهم ارائه دهند.

 

4.7/5 - (3 امتیاز)
Call Now Buttonتماس بگیرید