نیاز هر خانه به یک تخته وایت برد

نیاز هر خانه به یک تخته وایت برد

وایت برد یک وسیله ی فوق کاربردی که تمام ذهن افراد جامعه را به سمت کلاس درس و آموزشگاه میبرد . آیا تمام کاربرد این محصول در آموزشگاه هاست؟ آیا از این وسیله در منزل هم میتوان استفاده کرد.بیایید به بررسی استفاده تخته وایت برد در منزل بپردازیم.
همسر من همیشه عادت دارد برای نوت برداری برای خرید ها و کمبود های منزل کاغذ های کوچکی را روی یخچال بچسباند تا یاد آوری کند که چه چیز هایی را نیاز دارد و همیشه یا کاغذ ها گم میشوند یا آنقدر تعدادشان زیاد میشود که خود او مجبور به دور انداختن آنها میشود .

من برای رفع این مشکل یک تخته وایت برد کوچک تهیه کردم و کنار یخچال روی دیوار نصب کردم و چند ماژیک وایت برد هم روی استندی که روی تخته نصب بود گذاشتم و به همسرم پیشنهاد دادم تا برای سهولت کار و جلوگیری از شلوغی و آسیب به ظاهر یخچال از این برد استفاده کند . اول با دیدن وایت برد شکه شد و مدتی طول کشید تا به حالت روزمره بتواند از آن استفاده کند ولی پس از مدتی از من بابت این کار تشکر کرد و به من در مورد اینکه چقدر یک وایت برد کوچک به او کمک کرده تا بتواند بجز لیست خرید ، لیستی از کار های روزمره ی خود را نیز در آن ثبت کند .

 

همچنین دختر ۴ساله ام که علاقه ی شدیدی به نقاشی کشیدن و ترسیم اشکالی که در ذهن خود میپروراند دارد و همیشه به دلیل استفاده کردن زیاد از حد از کاغذ و پخش کردن آنها در فضای خانه و کثیف کردن دست و پای خود به وسیله لوازم نقاشی و پاک نشدن آنها با همسر من به جنگ و نزاع میپردازند.فکری به ذهنم رسید و آن هم خرید یک تخته وایت برد به همراه ماژیک وایت برد رنگی و تخته پاک کن زیبای آن بود و آن را بعنوان یک هدیه به دخترم تقدیم کردم . او از خوشحالی در پوست خود نمیگنجید و با در آغوش گرفتن هدیه خود بالا و پایین میپرید. اکنون دیگر خبری از کاغذ های پاره پاره شده و رنگ های از هم پاشیده و حتی دست و پای کثیف نبود و با نظم خاصی به تمام هنر نمایی های خود می پرداخت و همسرم از بابت این هدیه نیز از من تشکر کرد . روزی که از محل کارم به خانه برگشتم دیدم که همسرم در کنار دخترم نشسته و هر دو در حال استفاده از تخته وایت هستند ، با خنده از همسرم در مورد اینکه او هم آلوده ی این بازی شده سوال کردم و متوجه شدم که او از وایت برد برای آموزش حروف الفبا به دختر عزیزم استفاده کرده و اینکه چقدر در یاد گیری او تاثیر داشته و او میتواند روی برد اسم خود را به صورت کامل بنویسد . خیلی برایم جالب بود که این وسیله ی کوچک چقدر در زندگی ما تاثیر گذاشته است.

من در خانه و به دلیل شلوغی و ترافیک کاری یک اتاق را که خیلی هم بزرگ نیست به عنوان یک دفتر کوچک در نظر گرفتم و همیشه با کاغذ هایی که برنامه کاری خود را روی آن مینویسم روی میز کارم را پر میکنم . این ازدحام کاغذ باعث شده میز کاری من شکل زشتی پیدا کند و من نتوانم تمرکز کافی برای کارم داشته باشم . من به نظم و چهره ظاهری محل کارم خیلی توجه میکنم و برایم مهم است که همه چیز از نظم خاصی برخوردار باشد .

در یک آن به یاد وایت بردی که برای همسر و دخترم خریدم افتادم و سریعا به مغازه ای که مرکز فروش وایت برد بود رفتم ، در آنجا مدل جدیدی از این محصول را دیدم که از جنس شیشه بود ، یک تخته وایت برد شیشه ای یا گلس برد که بسیار شیک و زیبا بود .

بدون هیچ تعللی یک عدد از آن را خریداری کردم و روی یکی از دیوار های اتاقم نصب کردم . انقدر محو آن شدم که متوجه حضور همسرم در اتاق نشدم . با کمک او تمام نوشته های روی کاغذ های روی میز را روی آن ثبت کردیم و تمام کاغذ های اضافه را دور انداختیم ، الان دیگر خبری از شلوغی نبود و یک وایت برد شیشه ای نه تنها کمک بسزای در مرتب شدن اتاقم کرد بلکه زیبایی وصف ناپذیری را در عین سادگی به اتاق من داده بود گویی که یک تابلوی زیبا روی دیوار نصب شده است.

 

فردای آن روز در محل کار یکی از همکارانم از دعوای بین پسر ۱۶ ساله و همسرش در شب گذشته صحبت میکرد ، از اینکه دیوار اتاق پسرش بخاطر نصب و کندن مدام عکس های بازیکنان فوتبال دیگر جای سالمی ندارد و مدام سر اینکه این کار او اشتباه است با او دعوا میکنند . پیشنهادی به او دادم و او را به مرکز خریدی که خودم رفته بودم بردم . در آنجا به همکارم وایت برد شیشه ای بزرگی را نشان دادم که قابلیت نصب مگنت بر روی خود را داشت و به او گفتم این بهترین گزینه برای شماست تا از شر این نزاع های خانوادگی خلاص شوید ، او با خوشحالی یک عدد تخته وایت برد شیشه ای خرید و به خانه برد و فردای آن روز با تمام وجود از من تشکر کرد و از ذوق پسر و همسر خود در زمان نصب تابلو گفت و اینکه دیگر خبری از کنده شدن رنگ دیوار و سوراخ شدن آن نیست و من به این نتیجه رسیدم که وایت برد تنها برای مصارف آموزشگاهی نیست.

به ما رای دهید
Call Now Buttonتماس بگیرید