دلایل استفاده از وایت برد چیست؟

دلایل استفاده از وایت برد چیست؟
ماژیک های وایت برد الرژی زا نیستن و مشکلات تخته هایی گچی را به وجود نمی اورند. یکی از مهم ترین مشکلات تخته گچی مشکلات تنفسی و الرژی زا بودن تخته های گچی بود که این مشکلات به خاطر استفاده از ماژیک به راحتی حل شد .

به راحتی می توان از صفحه وایت برد به عنوان پرده ویدئو پروژکتور استفاده کرد و از طریق ماژیک به راحتی در بحث آموزش نکته برداری کرد.
کم کردن هزینه ها یکی از مهم ترین دلایل استفاده کردن از وایت برد است. که هزینه ماژیک ها خیلی نسبت به گچ ها زیاد نیست.

ماژیک وایت برد در مقایسه با گچ به راحتی در دست قرار می گیرد و این مشکل را به راحتی برا معلولین عزیز برطرف می کند. و نیاز به انرژی کمتری نسبت به گچ برای نوشتن دارد.

تنوع رنگ های ماژیک برای وایت برد نصب به گچ ها برای تخته سیاه خیلی بیشتر است. و به راحتی می توان از رنگ های مختلف برای نوشتن بر روی وایت برد استفاده کرد.

تخته های وایت برد را به راحتی می توان از جایی به جای دیگر انتقال داد. و مشکل ثابت بود تخته های گچی را برطرف کرد.
یکی دیگر از مزیت های وایت برد این است که ابعاد مختلفی دارد و می توان به راحتی در ابعاد مختلف ان را تولید کرد.

مغناطیسی بودن صفحه های وایت برد یکی دیگر از مزیت ها می باشد که از طریق مگنت می توان مطالب کاغذی رو بر روی صفحه چسباند.و بحث آموزش را راحت تر کرد.

یکی از مهم ترین مشکلاتی که تخته های قدیمی(گچی) داشت این بود صفحه های تخته گچی خیلی بد پاک می شد در مقابل صفحه های تخته وایت برد به راحتی پاک می شود.وکیل دادگستری

یکی دیگه از مهمترین مزیت های استفاده از وایت برد قابلیت دو رو بودن این نوع تخته هاست. یعنی ابعاد هر تخته قابلیت دو رو بودن پیدا می کند در حالی که فضای کمتری را اشغال می کند

به ما رای دهید
Call Now Buttonتماس بگیرید