معرفی وایت برد مغناطیسی

وایت برد مغناطیسی

ورود وایت برد های مغناطیسی از سال ۱۳۷۰ وارد ایران شد که به مرور زمان فراگیر شد یکی از دلایل اینکه وایت برد مغناطیسی به مرور زمان جایگزین تخته های سیاه مدارس شد کارایی ان بود. ولی بعد از مدتی وایت برد های قابلیت استفاده از گچ هم پیدا کردن که به ان گرین برد گفته میشود.
به مرور زمان تجهیزات اداری و آموزشی بحیرایی موفق به بالا بردن قابلیت های وایت برد های مغناطیسی شد که توناست وایت برد های شیشه ای را تولید کند که این نوع وایت برد ها مزیت های زیادی به وایت برد های مغناطیسی دارد.

بعد از مدتی باز هم موفق به تولید وایت برد های هوشمند شدیم که این نوع وایت برد ها بهترین نوع وایت برد برا تدریس در مدارس هستند. این نوع وایت برد ها با استفاده از سیستم رایانه قابلیت استفاده از فایل های مدینا هستند. این نوع وایت برد ها با استفاده از یک پورت usb به سیستم متصل می شود. و قابلیت دریافت ۳d می باشد. حتی این نوع وایت برد ها قابلیت استفاده از ماژیک ها رو هم دارن.

ولی به دلیل پیچیده بود این نوع وایت برد ها و نبود نرم افزار های مخصوص هنوز به استفاده عمومی نرسیده اما تجهیزات اداری و آموزشی بحیرایی با استفاده از نیرو های بومی خود باز هم در حال پیشرفته تر کردن این نوع وایت برد ها هست.

به ما رای دهید
Call Now Buttonتماس بگیرید