وایت برد شیشه ای

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

نیم قرن سابقه در تولید و پخش انواع تخته سیاه و وایت‌برد، وایت برد شیشه ای

برای ثبت سفارش و خرید آسان تنها کافیست با شماره کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید

وایت‌برد شیشه‌ای تیپ ۱

واحد به تومان

وایت‌برد شیشه‌ای تیپ۲

واحد به تومان

وایت‌برد شیشه‌ای تیپ ۳

واحد به تومان

وایت‌برد شیشه‌ای تیپ ۴

واحد به تومان

تخفیف شگفت انگیز

پیشگام در تولید و پخش انواع وایت برد شیشه ای با فرم ام دی اف و متد جدید بدون فریم سکوریت بسیار شکیل و فانتزی و مدیریتی.

وایت برد شیشه ای جدیدترین و به روز ترین نوع وایت برد شیشه ای بوده که در دو نوع فریم MDF و متد جدید بدن فریم و سکوریت تولید میشود.

این نوع تخته وایت برد میتواند جلوه بسیار زیبایی به محیط  کار یا کلاس درس شما دهد و بهترین نوع جنس این نوع وایت برد راحتی در نوشتن و پاک شدن است.

 

مشخصات فنی تخته وایت برد

این نوع از تخته وایت بردها در چند سال اخیر ابداع و تولید شده است به دلیل کیفیت ، زیبایی و عمر بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است .

وایت برد شیشه ای در دو نوع

با توجه به سلیقه و سفارش مصرف کنندگان تولید می شود.

با توجه به کیفیت بالا و اصول استاندارد در تولید وایت برد های شیشه ای دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند .

به طور کل وایت برد شیشه ای برای تمام مصرف کنندگان (اداری ، آموزشی ، شرکت ها ، منزل و . . .) کاربرد دارد.

 

متریال (مواد اولیه ) وایت برد شیشه ای

 شیشه float با ضخامت ۵ میل (۵mil) کوره ای ، استاندارد ، صیقل خورده بدون انحنا وخط و خش

پلی اورتان روغنی کوره ای سفید مات (sami bright)

 به علت انعکاس نور در شیشه ، با استفاده از این نوع پوشش رنگی میزان رفلکس نور کاسته می شود و هنگام نوشتار و دیدن از دوبینی خطوط و انعکاس نور جلوگیری می شود.

متریال (مواد اولیه ) وایت برد شیشه ای
با توجه به این که اخیرا افرادی با استفاده از مواد غیر استاندارد و نامرغوب (طلق ، پلاستیک ، شیشه شیت(پلیت) ) اقدام به تولید و عرضه وایت بردشیشه ای نموده اند ، لذا با توجه به اطلاعات فوق هنگام خرید ،دقت نمائید. کیفیت نوری سطح شیشه فلوت با شیشه پلیت (شیت) سایش خورده و پولیش خورده قابل مقایسه می باشد . دانسیته شیشه به کار رفته در وایت برد شیشه ای gr/cm³ ۵/۲ می باشد .

فیبر ۵ mil مخصوص وایت برد استفاده شده.برای استفاده در هوای مرطوب و شرایط سخت مقاوم گردیده.

طریقه نصب تخته وایت برد شیشه ای

تمامی تخته وایت برد ها قابل نصب بر روی دیوار و پایه های مخصوص شرکت میباشد. وایت برد از سایز ۹۰× ۶۰ به بالا ، دارای جا ماژیکی آلومینیومی نصب شده بر روی تخته میباشد.

در گذشته از از تخته وایت برد فقط برای نوشتن و آموزش استفاده می کردند اما امروزه با تولید مدل های مختلف آن و قابلیت های بیشتر علاوه بر نوشتن استفاده های بیشتری می کنند، به طور مثال با توجه به مغناطیسی بودن وایت برد از آن به عنوان تابلو اعلانات نیز استفاده می کنند و حتی از تخته وایت برد به عنوان پرده نمایش و ویدئویی نیز استفاده می شود.

اما تخته وایت بردی که هم کارایی بالا داشته باشد و هم از طول عمر بالایی برخوردار باشد چه نوع تخته وایت بردی است.

از وایت برد با طول عمر بالا و قیمت مقرون بصرفه با ظاهری شکیل می توان به وایت برد شیشه ای اشاره کرد.

وایت برد شیشه ای از زمان اولین تولید تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی شده.
نمونه های اولیه تخته وایت برد شیشه ای خطر شکنندگی بالایی داشت و از نظر کیفیت دید و وضوح نوشته ها و بازتاب نور نواقص زیادی داشت.

در ابتدا از شیشه های معمولی برای تولید وایت برد شیشه ای استفاده می کردند اما به دلیل شکنندگی بالا مخصوصا در اندازه های بزرگ تولید آن متوقف شد و برای تولید وایت برد شیشه ای از شیشه های سکوریت استفاده شد. با توجه به استفاده از شیشه سکوریت و استحکام کافی وایت برد تولید شده باز هم نقص هایی داشت که به مرور زمان باعث شد تا خط تولید وایت برد تغییر کند و از مواد اولیه مناسب تر استفاده شود . به طور مثال از شیشه با شفافیت بالا و کاملا صاف استفاده شد و رنگ استفاده در آن نیز به گونه ای شد تا هم مات باشد تا بازتاب نور کمتری داشته باشد و هم وایت برد تولید شده صفحه کاملا سفید و واضحی داشته باشد.

به این صورت شد تا وایت برد تولید شده از نظر استحکام،وضوح متن و شفافیت به درجه مطلوبی رسید. از نظر ظاهری نیز مدل های مختلفی از قبیل وایت برد فریم دار که دارای قاب ام دی اف در رنگ های مختلف و …است تولید شد. بدون فریم نیز در رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود که به گلس برد رنگی معروف است.

وایت برد شیشه ای پرتابل

مدل دیگر تولید شده وایت برد شیشه ای پرتابل است،
در این مدل وایت برد که در اندازه های مختلف تولید می شود وایت برد بر روی پایه های چرخ دار سوار می شود که به وایت برد قابلیت جابجایی را می دهد
پرتابل نیز در رنگ، طرح و اندازه های مختلف تولید می شود.

حال با این شرایط باید چه وایت بردی خریداری کنیم تا مناسب برای استفاده و بیشترین بازدهی را داشته باشد؟ ابتدا باید ببینیم فضایی که می خواهیم وایت برد در آن نصب کنیم به چه اندازه و در چه محلی است.

به طور مثال در دفاتر و شرکت ها و ادارات اگر دیوار مناسب برای نصب موجود باشد بهترین گزینه وایت برد دیواری است و با توجه به فضای اتاق می توان اندازه مناسب برای وایت برد را در نظر گرفت.

اما اگر دیوار خالی موجود نیست می توان از تخته وایت برد پایه دار که قابل حمل است استفاده کرد که به راحتی پس از استفاده نیز قابل جابجایی است.
در ضمن اگر وایت برد شیشه ای مغناطیسی خریداری شود می توان علاوه بر نوشتن از مگنت برای نگه داشتن یاد داشت روی آن استفاده کرد.
دقت داشته باشید تا برای اطمینان خاطر از کیفیت وایت برد و طول عمر آن وایت برد با گارانتی خریداری کنید تا با خیال آسوده از آن استفاده کنید.
مورد دیگر که در استحکام تخته وایت برد روی دیوار و زیبایی آن موثر است فلنچ های وایت برد است که بوسیله ی آن وایت برد شیشه ای به دیوار و یا پایه متصل می شود، فلنچ هایی از جنس آلومینیم و استیل هم جلوه زیباتری دارد و هم از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار است.

نگهداری وایت برد شیشه ای

 نیز بسیار ساده تر از وایت برد های مغناطیسی معمولی است . زیرا نیازی به پاک کردن سریع نوشته ها نیست و پس از مدتی جوهر ماژیک تاثیر منفی بر روی صفحه وایت برد شما نمی گذارد و اگر وایت برد کثیف شد به راحتی با شیشه پاک کن و دستمال تمیز مثل روز اول می شود.
فقط توجه داشته باشید که جسم سخت و تیز روی شیشه کشیده نشود تا شیشه خط نیفتد و یا ضربه ی شدید به شیشه نخورد تا باعث شکستگی آن نشود.
در کل وایت برد شیشه ای به نسبت وایت برد های دیگر طول عمر بسیار بیشتر و شرایط نگهداری آسانتری دارد

کسی که به عنوان یکی از از علاقه مندان به حل مسائل ریاضی فیزیک و حتی شیمی می باشد نیاز به استفاده از کاغذ و قلم برای او بسیار زیاد است . برای حل مسائل سخت ریاضی گاهاً این اتفاق می افتد که چندین بار مسئله را حل می کنید و به جواب نمی رسید و به اجبار مجبور هستید از نو شروع کنید . در این حالت شما فرض کنید که مسئله خود را روی یک کاغذ حل کرده اید و به جواب نرسیده اید .

 

تخته وایت برد یکی از بهترین راهکار ها برای حل مسائلی است که در آنها از فرمول های زیادی استفاده می شود مانند مسائل ریاضی همچون اتحاد ها . شما وقتی یک صورت مسئله را شروع به حل کردن می کنید بارها باید بنویسید و پاک کنید روش‌های مختلف را برای حل صورت مسئله امتحان کنید . در بعضی اوقات حل یک مسئله سخت ت ساعت ها زمان می برد و شما بارها و بارها باید از راه حل های مختلف استفاده کنید تا به جواب مسئله برسید . وقتی یک مسئله را روی کاغذ حل می کنید و در هنگام پر شدن کاغذ توسط خود کار شما مجبور به دور انداختن آن هستید هم زمان زیادی را صرف فکر کردن به اینکه کاغذهای انباشته شده را کجا بریزید می کنید هم کاغذ های زیادی را به باطله تبدیل کرده اید که این خود یک اصراف به شمار می آید .

و اما وقتی که روی تخته وایت برد به حل مسئله خود می پردازید به راحتی با پاک کردن قسمتی از مسئله که اشتباه انجام شده و نوشتن مجدد روش درست حل مسئله کار خود را آسان کنید . در گذشته دانشمندان و ریاضیدانان مشهور سعی می‌کردند که مسائل خود را بر روی صفحه ای حل کنند که بتوانند تغییرات لازم را به راحتی بر روی آن انجام دهند ولی امروزه و با وجود ابزار پرکاربردی مانند تخته وایت برد دیگر نگران نوشتن و پاک کردن نباشید و هر چند بار که می خواهید مسئله خود را حل کنید و هرجا که اشتباه کردید آن را پاک کرده و به حل ادامه مسئله خود بپردازید . برای راحت تر کردن استفاده از وایت برد مدل جدیدی از آن تولید شده که کار کردن با آن بسیار راحت تر و روان تر می باشد .

وایت برد شیشه ای به دلیل انعکاس نور و شفافیت بیشتر نسبت به مدل معمولی دیرتر چشم را خسته میکند و نور انعکاسی از شیشه این برد از لحاظ مجازی فضای بیشتری را برای ذهن ایجاد می کند .

تخته وایت برد شیشه ای بسیار راحت تر از مدل معمولی یا فلزی پاک می شود و اثر بسیار کمتری از ماژیک وایت برد بر روی آن باقی می ماند . وقتی روی تخته وایت برد شیشه ای به حل مسائل ریاضی می پردازید یک حس کاملا متفاوت در درون شما ایجاد می شود . برای راحت تر کردن استفاده از وایت برد مدل جدیدی از آن تولید شده که کار کردن با آن بسیار راحت تر و روان تر می باشد .

طبق گفته روانشناسان استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی اتاق ها و اماکن عمومی به ایجاد نور بیشتر برای فضا کمک زیادی می کند و وجود نور بیشتر در اتاقی که شما مشغول به حل مسائل ریاضی یا فیزیک خود هستید در سرعت عمل واکنشی مغز شما تاثیر می گذارد و ایجاد شادابی و طراوت در ذهن شما می کند و شما راحت تر و سریعتر می توانید مسائل خود را حل کنید و به جواب درست آن دست پیدا کنید .

هرچه در زمان به جلو حرکت می‌کنیم ابزارآلات جدیدتری برای رفاه حال تمام افراد جامعه ساخته می شود و تخته وایت برد یکی از لوازمی است که نه تنها جنبه ابزار کاربردی دارد و کمک بسزایی را برای سیستم آموزشی دارد بلکه با نگاهی دقیق تر و تفکر بیشتر پی به کاربردهای کوچک اما مهم آن در موارد مختلف همچون حل مسائل ریاضی و فیزیک و رسیدن به فرمول های شیمی برای کشف فرمول های جدید و حتی رونمایی است دانشمندان روز دنیا می رسیم .

تخته وایت برد یک جهش بزرگ در پیشرفت علم از دیروز تا امروز بوده است و با استفاده از آن و کاربردهای خارق‌العاده اش که به دلیل سادگی به چشم نمی آیند می‌توانیم یک آینده بسیار روشن و شیرین توسط تمام افراد جامعه بسازیم . دانش آموزانی که امروز در کلاس های درسی زیر نظر معلم خود به حل مسائل ریاضی و فیزیک و حتی شیمی بر روی تخته وایت برد می پردازند در آینده ای نه چندان دور با به کارگیری از فناوری روز دنیا می توانند نسل های آینده ی وایت برد را همانند پیشبرد علم طراحی کنند و به تولید برسانند .

چرا وایت برد ششیه ای از وایت برد معمولی گران تر است؟

وایت برد های شیشه‌ای نسبت به وایت بردهای معمولی از جنس مواد متفاوتی ساخته می‌شوند که می‌تواند
دلایل مختلفی برای افزایش قیمت آنها ارائه دهد:

 

۱٫
**کیفیت و مقاومت بالاتر**: وایت بردهای شیشه‌ای معمولاً از شیشه‌های مقاوم و با کیفیت
تر ساخته می‌شوند که می‌توانند در برابر ضربه‌ها و خطوط زیرینده‌های مختلف مقاومت بیشتری
داشته باشند. این افزایش در کیفیت و مقاومت ممکن است به هزینه بیشتری برای تولید منجر
شود.

 

۲٫
**طراحی مدرن‌تر و سبک‌تر**: برخی وایت بردهای شیشه‌ای دارای طراحی مدرن‌تر و سبک‌تری
هستند که از لحاظ ظاهری جذاب‌تر هستند. این نوع طراحی‌ها نیازمند فناوری و مواد پیشرفته‌تری
هستند که از آنها استفاده می‌شود و این موارد می‌تواند هزینه بیشتری را به دنبال داشته
باشد.

 

۳٫
**امکانات اضافی**: برخی وایت بردهای شیشه‌ای امکانات اضافی مانند قابلیت لمسی، قابلیت
اتصال به اینترنت، و قابلیت استفاده از قلم لمسی را دارا هستند که نیازمند فناوری و
تکنولوژی پیشرفته‌تری هستند. این امکانات اضافی نیز می‌توانند به افزایش قیمت وایت
برد شیشه‌ای کمک کنند.

 

۴٫
**طول عمر بیشتر**: وایت بردهای شیشه‌ای معمولاً دارای طول عمر بیشتری هستند که ممکن
است به دلیل استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته‌تر باشد. این طول عمر
بیشتر می‌تواند هزینه بیشتری را به دنبال داشته باشد.

 

بنابراین،
ترکیبی از موارد فنی، طراحی، و امکانات اضافی می‌تواند به افزایش قیمت وایت برد شیشه‌ای
نسبت به وایت بردهای معمولی منجر شود.

4.4/5 - (34 امتیاز)
Call Now Buttonتماس بگیرید