تابلو اعلانات لاکچری

تابلو اعلانات آپارتمانی لاکچری

یکی از مشکلات که تا به امروز برای آپارتمان ها بود نبود تابلو های زیبا و مقاوم برای مشکل پسندان بود.
تابلو اعلانات لاکچری تولید شده در این مجموعه یکی از بهترین نوع های این تابلو ها بود. که زیبایی خاصی به ساختمان داد. این نوع تابلو اعلانات آپارتمانی لاکچری دارتی چهار جای قبض بود که این جای قبض یکی از زیبا ترین جای قبض دان ها در تابلو ها می باشد.

ان نوع تابلو اعلانات آپارتمانی لاکچری در دو نوع شیشه خور و بدون شیشه هستند که تابلو اعلانات آپارتمانی لاکچری شیشه خور ان دارای وایت برد کره ای می باشد که قابلیت نوشتن و پاک شدن به تابلو اعلانات شما می دهد و از طریق مگنت می توانید یادداشت خود را به این تابلو ها بچسبانید. این نوع تابلو ها از بدنه تمام ام دی اف تولید شده اند که زیبایی خاصی به این نوع تابلو ها می دهد. باکس های جای قبض این تابلو اعلانات آپارتمانی لاکچری از ورق های مولتی می باشد این ورق ها به وسیله برش های لیزر به بهترین شکل و زیبایی خاصی به تابلو اعلانات آپارتمانی لاکچری می دهد.

یکی دیگا از این نوع تابلو اعلانات آپارتمانی لاکچری مدل بدون شیشه بودن انهاست که این نوع تابلو اعلانات آپارتمانی لاکچری داری دو جای ورق در چپ و راست می باشد که مطالب خود را می توانید در انها قرار بدهید و چهار جای قبض دان اتها در بین این دو ورق قرار می گیرد بدنه این نوع تابلو ها از تمام ام دی اف می باشدو جای قبض این نوع تابلو اعلانات آپارتمانی لاکچری از نوع ورق مولتی می باشد

به ما رای دهید
Call Now Buttonتماس بگیرید