بهترین ماژیک های موجود برای وایت برد

بهترین ماژیک های موجود برای وایت برد

خرید ماژیک شاید بسیار راحت باشد اما انتخاب ماژیکی که برا سلامتی شما ضرر نداشته باشد و به نحوی کارایی وایت برد شما از بین نبرد بسیار مشکل است.ماژیک های وایت برد دارای چند ویژگی مهم هستند

اولین ویژگی ماژیک وایت برد
ماژیک وایت برد مغناطیسی باید پر رنگ باشد اما اگر زمانی از ماژیک کم رنگ هم استفاده کنید مشکلی انچنانی ندارید. ولی برای وایت برد شیشه ای باید حتما پر رنگ باشد وگرنه برای خواندن به مشکلی بزرگی می خورید. چون مطالب به سختی دیده می شود. در کل هر چی ماژیک شما کم رنگ باشد دیدن مطالب بسیار سخت تر هست و چشم ها بیشتر خسته می شود و برای مدت زمان طولانی باعث چشم درد می شود.


دومین ویژگی ماژیک ها الکل موجود در ماژیک هستش چون مطالبی که بر روی تخته وایت برد ها نوشته می شود مدتی طول می کشد که ان را پاک کنیم اگر الکل موجود در ماژیک کم باشد مطالب به سختی پاک می شوند به همین خاطر بهتر است از ماژیکی استفاده کنید که الکل بیشتری داشته باشد.

سومین خصوصیت ماژیک ها را می توان از لحاظ نوشتن تقسیم بندی کرد که اولین نوع این نوع ماژیک ها سر گرد می باشد. ماژیک های سرگرد معمولا دارای ضخامت ٢.۵ تا ۳.۵ میلمتر هستند و برای وایت برد اصلا مناسب نیستند. دومین مدل ماژیک ها از لحاظ نوشتن ماژیک های سرتخت هستند که ضخامنت بین ۱ تا ۵ میلیمتر هستند و بهتر نوع ماژیک برای وایت برد ها هستند.

ماژیک هایی که در بازار موجود هستند انواع مختلفی دارند
که هر نوع ماژیک برای یک نوع وایت برد به کار می رود.
ماژیک هایی که برای وایت برد مغناطیسی به کار می رود باید حتما از نوع سر تخت باشند که مطالب به راحتی قابل دیدین باشد. ولی برای وایت برد شیشه ای یا همان گلس برد شما از هر نوع ماژیک که استفاده کنید به مشکل نمی خورید

5/5 - (3 امتیاز)
Call Now Buttonتماس بگیرید